Sunday, March 27

Tundes end ära teiste kogemustes

Loen fitness.ee foorumit, ning leidsin kaks tuttavat kohta, mis vastavad kahjuks ka minu hetkeseisule:

"Terve töönädala hoidsin teadlikult tagasi ja kui nädalavahetus kätte jõudis siis läksin ikka peast lolliks. Söömasööst kestab mõnikord 2 päeva jutti ja siis läheb valimatult suhu kõike. Suhkrusõltuvus on kerge tekkima." by Peep Reinart ning tema lahendus oli vähendada süsivesikute hulka (ca 50 g süsivesikuid, mis arvestades tema kaloraaži on väga väike osakaal päevasest kaloraažist). Minu hetkemenüüs on süsivesikute hulk ca 90 g - vaja oleks välja jätta puuviljad.

Teine tuttav koht: "Ma ka tiksusin aastaid seal 1300-1500kcal vahel ja alla ei võtnud, otseselt juurde ka ei tulnud. Nii kui üle sõin siis kaal tõusis. Kogu aeg oli nälg majas.
Nüüd kus vahepeal olen oma kaloraaži seal 2200-2300 hoidnud, siis nüüd 2000 pealt kukub isegi natuke liiga kiiresti. Kõht on täis ja hea on olla. Järeldus, et selleks et dieedi ajal kaloraaži kõrgel hoida, peab lihtsalt enne dieeti olema kaloraaž kust saaks kärpida."

Mul on kaloraaž hetkel 1400-1500 kcal vahel, kohvi ära jätmisega on probleeme, kuid kõige suurem probleem on nädalavahetused. Täna tegin järgmiseks nädalaks ettevalmistused ära ning lõunasöögi kogused tunduvad liiga suured - brokoli, läätsed, kurk, tomat, kodujuust, heeringas.. selle peab siis võib-olla kaheks jagama. Aga eks järgmine nädal näeb, kuidas enesetunne on. Proovin nädala. 

No comments: